23 Kasım 2013 Cumartesi

damla çikolatalı üzümlü muffin


merhaba , blogumun ilk tarifini yeni aldığım kek kalıpları ile yaptığım minik muffinlerden oluşturmaya karar verdim. Tabi yalnız değildim yanımda biricim aşkım yani kızım öykü de vardı. Onunda elinin lezzeti geçsin istedim. İşte ilk tarifimiz. 

Malzemeler

3 yumurta
1,5 su bardağı tozşeker
1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı süt
3 su bardağı un(eleyerek)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Yarım su bardağı damla çikolata
Yarım su bardağı kuru üzüm

Hazırlanışı

Yumurta ve şekeri köpürünceye kadar çırpın. İçine un, yağ ve sütü karıştırın. Ardından vanilya, kabartma tozunu ilave edin. Damla çikolatayı ilave ettikten sonra yalnızca tahta kaşıkla karıştıralımki dibe çökmesin. Kuru üzümüde azıcık unlayarak karışıma ilave edelim. Çok fazla karıştırmadan muffin kaplarının 4/3 ünü dolduralım.  Önceden ısıtılmış fırında 170 derece de 30 dk pişirelim. Emin olun çok beğeniceksiniz. Şimdiden afiyet olsun:)

12 yorum:

  1. hayırlı olsun:) açılış hediyesi kek var sanırım:) hemmennn uğrayıp kekimizi alıyoruzzz:) maksat siteye elimiz alışşın:) hati den sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerim sana ayırdım..dipfrizde ...ne zaman istersen kahve eşliğinde ikramım :) sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş Nuray'ım. Ellerine sağlık. Bundan sonra seninleyiz :) hep birlikteyiz :) - Elvan AY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım..birlikten kuvvet doğarmış..biz hem kuvvet hemde lezzet doğururuz. :) sevgiler

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Bizimki de mantı açıyor. Yer varmı... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aziz ardayı çekimlere bekliyorum:)) mantı yaparkenli resimleri koyacağım kesinlikle esincim

      Sil
  4. Nuray ablacım siten hayırlı olsun, kekler nefis gözüküyor :) diyet falan yapamaz oluyoruz bu güzel tariflerle :)) (burcu'dan sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. P. Tesi rejim salı çarşamba rejim bozma günü:))

      Sil
  5. önce kalıplarına bayılmıştım,sonra görünce görüntüsüne bayıldım şimdi yemek için sabırsızlanıyorum, Eminim her yaptığının güzel olduğu gibi, bu tarifin de harika olmuştur Nuray ablacım, buradan bana da bir adet ayırmanı rica ediyorum :)))
    Bu arada hayırlı olsun takipteyiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birgülcüm sana özel yapıcam şişmanlatan cinsten, bu ara zayıfladın zaten:(

      Sil
  6. Yemek tariflerinizi bekliyorum Nuray Hanım. Kendi yemeğimi kendim yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samet bey umarım vakit bulursunuz yapmaya:))))

      Sil